Saturday 16 July 2011

my daily life~

insyaalah lepas exem spm habis..aku akan melaksanakan semue projek projek yg telah aku rancang dari dulu...banyak jugak yg aku rancang n melebihi daripada 20 projek.salah satu nya membeli sebuah motosikal n seterusnya adalah rahsia..mungkin selepas spm aku akan berubah n menunjukkan belang aku yg sebenar..aku sakit hati gile gn sorang ni..ckp x serupa bikin..nasib baik aku ni masih besabar ..kalau x memang nahas aku kerjekan..nk ku pukul anak orang..nasib baik ko tu anak orang.kalau anak binatang dah lama ko kene..ko ingat aku ni manusia jenis ape.jenis mudah ditipu..ko ingt aku buteke..ko lupe ke aku ni ade mate dan telinga yg sentiasa mendengar..ko kte kt aku lain..tp kt balakang lain..ape cer ni..aku x tau nak pecaye ko ke tak..hati aku cakap x payah..nasib baik aku ni masih baik n ade kesian kt ko..kalau x memang dah lame aku tengking ko..susah sangat ke nak jujur at aku..ckp je la x..x de la menyusahkan hidup ko ngn aku..x yah lagi aku pikirkan sume beban ni..ko ingat aku ade mase ke nak pikir sume ni..x de mase la wey..betul ckp org2 tue..jagan percayakan manusie 100 peratus..kalau x nt akan makan diri sendiri n diri kite gk yg nyanye..x pe wat mse ni aku besabar..kite tunggu dan lihat nt..susah sangat ke ko nk jujur gn aku ni.aku bknnye jenis mkn org..aku x mintak pape pn dri ko.aku cme nk ko jujur ngn aku..itu je..

No comments:

Post a Comment